icons8-whatsapp-48

شماره واتساپ

09390326479

درباره فستیوال

خانهدرباره فستیوال

آنچه درباره فستیوال بومار باید بدانید!

About Festival

سالانه،‌ ده‌ها فستیوال موسیقی مختلف در سراسر دنیا برگزار می‌شود و حالا نوبت اولین و بزرگ‌ترین فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو در سواحل زیبا دریاچه وان ترکیه (با فاصله ۱۰۰ کیلومتر تا مرز ایران) رسیده است.

به قلب رقص و هیجان خوش آمدید! فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو، جشنی بی‌نظیر از موسیقی، فرهنگ و شادی در سواحل خیره‌کننده‌ی شهر وان، جایی که هنر و طبیعت در هم آمیخته‌اند. فستیوال ۲۴ ساعته بی‌نظیر با اجرای بیش از ۶۰ نفر از بهترین دی‌جی‌های ایرانی و بین‌المللی در دو استیج جذاب و پر انرژی جداگانه.

با ما همراه شوید تا در سواحل جذاب و رویایی دریاچه وان، ریتم‌های پرشین الکترونیک و تکنو را به مدت ۳ شبانه‌روز در هم بیامیزیم و با تجربه یک فستیوال ترکیبی چند روزه با فعالیت‌ها مختلف، مثل جشن بادبادک‌ها،‌ جشن رنگ‌ها، آب‌بازی، گالری‌گردی و… خاطره‌های فراموش‌نشدنی را در کنار هم بسازیم.

محل برگزاری فستیوال بومار

فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو در محیطی باشکوه و بی‌مانند در سواحل دریاچه وان برگزار می‌شود. این رویداد در زمینی به مساحت ۳ هکتار برگزار خواهد شد؛ فضایی کاملاً مناسب برای فستیوال و تمام جشن‌هایی که در کنار هم برگزار خواهیم کرد. برای اطمینان از آرامش و راحتی شما در طول فستیوال، ما مکان‌های استراحتی زیبا و دلنشینی را در کنار ساحل و زیر سایه‌بان‌های مختلف تعبیه کرده‌ایم. این فضاها، مکانی ایده‌آل برای ریکاوری انرژی و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی دریاچه وان به شمار می‌روند.

ما برای این فستیوال دو استیج بسیار بزرگ پلی موسیقی را در نظر گرفته‌ایم که با طراحی بسیار هوشمندانه آن‌‌ها، هیچ تداخل صوتی بین‌شان وجود ندارد. هر استیج، مجهز به سیستم‌های صوتی و نورپردازی پیشرفته است که تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای کنسرت‌ها و اجراهای زنده را برای علاقمندان به موسیقی پرشین الکترونیک و تکنو فراهم می‌آورد. از طرفی دیگر هم از غروب تا طلوع و در تمام طول روز، فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو بدون وقفه به پخش موسیقی ادامه خواهد داد؛ یعنی شما با تهیه بلیط جشنواره بومار جواز ورود به فستیوالی را خواهید داشت که برای هر ثانیه از روز شما برنامه‌ای ویژه دارد.

بلیط‌های خود را همین امروز تهیه کنید و به جمع بزرگ علاقه‌مندان موسیقی الکترونیک و تکنو بپیوندید.

چرا باید بلیط فستیوال بومار رو بخرم؟

Elena Paval
  • اولین و بزرگ‌ترین فستیوال پرشین الکترونیک دنیا به ایران

تا قبل از این، فستیوال‌های پرشین الکترونیک زیادی در سراسر دنیا برگزار شده بود؛ اما این بار قرار است که فستیوالی بزرگ‌تر و کامل‌تر از تمام نمونه‌های قبلی را در فضایی بسیار نزدیک به ایران (شهر وان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری به مرز رازی) برگزار کنیم.

  • تجربه موسیقی الکترونیک و تکنو بی‌وقفه

این فستیوال با پخش ۲۴ ساعته موسیقی، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به موسیقی پرشین الکترونیک و تکنو را فراهم می‌آورد تا از اجراهای زنده و دی‌جی‌ست‌های متنوع در هر ساعتی از شبانه‌ روز لذت ببرند.

  • محیطی خیره‌کننده در کنار دریاچه وان

سواحل زیبا و طبیعت بکر دریاچه وان مکانی ایده‌آل برای برگزاری فستیوال‌های موسیقی است و ما با بررسی این فضا، تصمیم گرفتیم تا فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو را در این فضا برگزار کنیم.

  • دو استیج بزرگ با تجهیزات پیشرفته

 فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو دارای دو استیج موسیقی است که با استفاده از آخرین فناوری‌های صوتی و نورپردازی تجهیز شده‌اند؛ بنابراین هیچ تداخل صوتی بین استیج‌ها وجود ندارد و هر شرکت‌کننده می‌تواند به بهترین شکل ممکن از موسیقی لذت ببرد.

  • فضاهای مناسب استراحت

ما در محل برگزاری فستیوال و اطراف آن، مکان‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که شما با استراحت در آن‌ها می‌توانید انرژی از دست رفته خود را به دست آورده و از ادامه فستیوال نهایت لذت را ببرید.

  • وجود پکیج‌های اقامت هتلی متنوع

براساس تجربیات قبلی خود، می‌دانیم که یکی از اصلی‌ترین مشکلات شرکت‌کنندگان در فستیوال‌های موسیقی، محل اقامت است. ما با برطرف کردن این چالش، چندین پکیج اقامتی کامل را در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به قسمت ثبت‌نام، قیمت هر یک از پکیج‌ها را دیده و با توجه به نیاز خود،‌ یکی را انتخاب کنید.

شما با خرید هر کدام از پکیج‌ها، امکان استفاده از خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت از مرز رازی تا هتل، ترانسفر روزانه از هتل به محل برگزاری فستیوال، اقامت هتل با صبحانه، ناهار و شام، بلیط ورودی فستیوال، بیمه مسافرتی، دسترسی بدون صف به تمام قسمت های فستیوال و عکس اختصاصی با دی‌جی‌ها را به صورتی کاملاً رایگان خواهید داشت.

بلیط‌های خود را همین امروز تهیه کنید و به جمع بزرگ علاقه‌مندان موسیقی الکترونیک و تکنو بپیوندید.

جشن‌ها و برنامه‌های مختلف جشنواره موسیقی و هنر بومار

Ege Saglam

هر وقت که اسم فستیوال‌های بزرگ دنیا به میان می‌آید، همه از فراموش‌نشدنی بودن برنامه‌ها و جشن‌های مختلف آن‌ها می‌گویند. حالا، برگزارکنندگان فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو، جدای از برگزاری چنین فستیوالی برای اولین بار در ترکیه و در وسعتی فراتر از تصور، قصد دارند تا جشن‌ها و برنامه‌های جذاب مختلفی را هم برگزار کنند.

از استیج‌های مختلف پخش موسیقی گرفته تا جشن رنگ، جشن بادبادک، جشن رنگ‌بازی، پلاژ ساحلی،‌ گالری‌های آرت و صنایع دستی، گیم‌سنتر اختصاصی، عکاسی اختصاصی، تفریحات و بازی‌های گروهی و انواع مسابقات مفرح از جمله والیبال، بدمینتون، تیرکمان و دارت و بار و کلاب‌های جذاب و گوناگون، همه و همه با بهترین برنامه‌ریزی‌های ممکن در کنار هم قرار گرفته‌اند تا همه ۳۰۰۰ نفر شرکت‌کننده در این فستیوال بتوانند از تمام لحظات خود نهایت استفاده را ببرند.

رفت و آمد

Bumar Road

شما با تهیه هر کدام از پکیج‌های شرکت در فستیوال (چه همراه با هتل، چه تنها برای شرکت در فستیوال) امکان استفاده از وسایل حمل و نقلی که به صورت ۲۴ ساعته و کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارند را خواهید داشت. شما به محل حضور در مرز رازی، با استفاده از ون‌های توریستی ترک به سمت شهر وان و هتلی که از قبل رزرو کرده‌اید،‌ برده خواهید شد.

محل برگزاری فستیوال تقریباً ۴۰ دقیقه از اکثر هتل‌هایی که همراه با پکیج‌ها ارائه می‌شوند، فاصله دارد؛ به همین دلیل، برگزارکنندگان فستیوال ون‌های توریستی زیادی را در اطراف هتل و محل برگزاری فستیوال قرار داده‌اند تا شما بدون هیچ نگرانی و در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید بین محل برگزاری و هتل خود، جا‌ به جا شوید.

در کنار تمام امکانات رفت و آمدی گفته شده، تمامی مسافرانی که پکیج‌های شرکت در فستیوال را خریداری می‌کنند، بیمه مسافرتی دریافت خواهند کرد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه، در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای،‌ وارد فرایند درمان شوند.

بلیط‌های خود را همین امروز تهیه کنید و به جمع بزرگ علاقه‌مندان موسیقی الکترونیک و تکنو بپیوندید.

هتل‌ها

Bumar Hotels

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در این فستیوال روی آن تمرکز شده، فراهم آوردن هتل‌های مختلف با قیمت‌های گوناگون است. پکیج‌های اقامتی مختلفی برای شما در نظر گرفته شده‌ است که بسته به نوع هتل و ستاره‌های آن،‌ مدت زمان اقامت و امکاناتی که دریافت خواهید کرد، قیمت‌های گوناگونی دارند. در پرانتز بد نیست به این موضوع هم اشاره‌ای داشته باشیم که هتل‌های شهر وان معمولاً با ستاره‌های‌شان شناخته نمی‌شوند و این آژانس‌های مسافرتی و برگزارکنندگان فستیوال‌ها هستند که سراغ انتخاب بهترین هتل‌های ممکن می‌روند. 

بعضی از هتل‌هایی که در لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید، مانند ARTOSS ،AHTAMARA و ORIENT کمتر از ۱۰ دقیقه تا محل برگزاری فاصله دارند و باقی هتل‌ها به واسطه قرار گرفتن در داخل شهر وان،‌ در فاصله ۴۰ دقیقه‌ای از فستیوال هستند. البته، اگر شما سراغ رزرو هتل VIP بروید، دقیقا در قلب برگزاری فستیوال قرار خواهید داشت و در کمتر از ۱ دقیقه، وارد فضا خواهید شد. همچنین، با تهیه پکیج VIP امکان استفاده از ناهار و شام رایگان، عکس اختصاصی با تمام دی‌جی‌ها، دسترسی بدون صف به تمام قسمت‌های فستیوال و استفاده از Before Party و After Party را خواهید داشت.

استراحت

برای لحظاتی که در طول فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو نیاز به استراحت و مقداری آرامش دارید، محل‌های استراحتی دلنشینی در کنار ساحل و فضاهای سبز سایه‌دار در نظر گرفته شده است. این مکان‌ها، با چشم‌اندازهای بی‌نظیر به دریاچه وان و محیطی آرامش‌بخش تحت سایه‌ی درختان، فرصتی ایده‌آل برای بازیابی انرژی و فرار از هیجان مداوم استیج‌های موسیقی فراهم می‌آورند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در این فضاها لحظاتی را به گپ‌زدن با دوستان جدید یا لذت بردن از سکوت و زیبایی طبیعت اختصاص دهند، تا با انرژی مضاعف به جشنواره بازگردند.

بلیط‌های خود را همین امروز تهیه کنید و به جمع بزرگ علاقه‌مندان موسیقی الکترونیک و تکنو بپیوندید.

سفری جذاب همراه با بزرگ‌ترین فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو غرب آسیا

در فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو، نه تنها تجربه‌ای بی‌پایان از موسیقی را تجربه خواهید کرد، بلکه دعوت به تجربه‌ای شده‌اید که تا به امروز در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است. از اجراهای جذاب و فراتر از تصور ۶۰ دی‌جی برجسته‌ی ایرانی و بین‌المللی گرفته تا جشن‌ها و برنامه‌های جذاب در سواحل دریاچه وان، از محل‌های اقامت عالی تا استراحت و برقراری ارتباط با دوستان در بهترین نقاط فستیوال، هر لحظه به سمت ماجراجویی‌های جدید سوق پیدا خواهید کرد. 

با خرید بلیط این فستیوال، به جمع ما بپیوندید تا با ترکیبی از موسیقی و جشن‌های و برنامه‌های به یادماندنی، خاطراتی فراموش‌نشدنی بسازید. این فرصت را از دست ندهید تا جزئی از یک جشن بزرگ و دلپذیر باشید!

سوالات متداول

1. فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو بومار چیست؟
فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو بومار یک رویداد موسیقی است که در سواحل دریاچه وان برگزار می‌شود و به اجرای موسیقی‌های الکترونیک و تکنو اختصاص دارد. این فستیوال شامل دو استیج بزرگ برای اجراهای زنده ۲۴ ساعته و جشن‌ها و فعالیت‌های جذابی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون هیچ هزینه اضافی در آن‌ها شرکت کنند.
2. برگزارکننده فستیوال بومار کیست؟
فستیوال بومار قرار است که توسط آژانس مسافرتی ترکیه‌ای بوبی وان (Bubi Van) و هتل Aspava برگزار شود.
3. فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو بومار در چه روزهایی برگزار می‌شود؟
این فستیوال قرار است که در سه روز ۲۵ تا ۲۸ خرداد برگزار شود.
4. چگونه می‌توان بلیط‌های فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو را تهیه کرد؟
شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های 09390326479 در پیام‌رسان واتساپ نسبت به خرید بلیط و شرکت در این فستیوال جذاب و رویایی اقدام کنید.
5. پکیج‌های این فستیوال شامل چه خدماتی است؟
شما با تهیه پکیج‌های شرکت در این فستیوال از بومار، خدماتی شامل ترانسفر رفت و برگشت از مرز رازی تا هتل، ترانسفر روزانه از هتل به محل برگزاری فستیوال، اقامت هتل با صبحانه، بلیط ورودی فستیوال و بیمه مسافرتی می‌شود.
6. با خرید بلیط تهیه پکیج VIP چه خدماتی دریافت خواهم کرد؟
علاوه‌بر خدماتی مانند شامل ترانسفر رفت و برگشت از مرز رازی تا هتل، ترانسفر روزانه از هتل به محل برگزاری فستیوال، اقامت هتل با صبحانه، بلیط ورودی فستیوال و بیمه مسافرتی که روی تمامی پکیج‌ها وجود دارند، شما با خرید بلیط VIP به خدمات اضافه‌تری مانند ناهار و شام، عکس اختصاصی با دی‌جی‌ها، دسترسی بدون صف به تمام قسمت‌های فستیوال و استفاده از before party و after party تا دوبار در کشتی را خواهید داشت.
7. چه جشن‌ها و برنامه‌هایی در کنار استیج‌های موسیقی برگزار خواهد شد؟
در طول سه روز حضور در فستیوال پرشین الکترونیک و تکنو بومار، جشن‌ها و برنامه‌های زیادی مانند جشن رنگ، جشن بادبادک‌ها، جشن آب‌بازی، عکاسی اختصاصی، گیم سنتر اختصاصی و همچنین تفریحات و بازی‌های گروهی و انواع مسابقات مفرح از جمله والیبال، بدمینتون، تیرکمان و دارت برگزار خواهد شد.
8. امکان تهیه بلیط به صورت انفرادی وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید بلیط و پکیج‌های مخصوص فستیوال را به صورت انفرادی و گروهی تهیه کنید.

بایگانی‌ها

دسته‌ها